NvK

He gå hårt till ska ni vetta!

Kategori: Representationslaget

Råka däremot göra ett tomt inlägg nyss.. Bry er inte om de, utan släng ett getöga på de här inlägget istället. Har förövrigt blivit helt galetsjukt bra på att uppdatera tycker jag, hur länge det kommer att hålla i sug är ju dock en annan fråga..
Iallafall, va ja ha tänkt om å säääg!
Tydligen går det ganska hårt till på våra träningar då man kommer hem med en fläskläpp. Den ser inte så mycket ut för världen dock, men på insidan känns det som att världens fetaste o största blåval ha bosatt sig i min läpp. Onödigt att veta vad som bor i min läpp kanske ni nu tycker, men då ska ja säga er: fy skäms, det trots allt är insidan som räknas! Har bi inte lärt er nått från alla må-bratidningar?!
Skriver alltså detta inlägg för att de är absolut syndast om mig, svälten i Afrika - inget i jämförelse! Skämt åsido, detta är typ världens i(n)-landsproblem. Iallafall i mitt liv just nu. Så då vet ni, tack och hej fläskläppspastej!
/silikonläpp-sofia
P.s. vad som egentligen orsakade min fläskläpp står ju inte i historian. Men vi kan ju låtsas att det var superdupersmash eller nått. Och inte en list som jag tappade i ansiktet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: