NvK

kabaam

Kategori: Allmänt

Dagen började kl 08.00 då alla i laget klev upp och åt en näringsrik frukost,borstade sina tänder och packade sin matchväska för att senare promenera i rask takt till vuxenskolan för att äta den delikata och naturligtvis, väldigt nyttiga lunch som några utav lagkamraterna lagat. Lunchen var stillsam och seriös, Tomas råtade ner en massa teknik på tavlan som alla tog till sig.

detta är iaf vad jag förmodar hände, jag jobbade till kl 13.00 och anslöt lagom till uppvärmningen!

motståndet svarade sollentuna för, och vi spelade inte på vår topp men lyckades knipa matchen ändå!
vår alldeles egna rookie Moa gjorde en superfin match rakt igenom, även de andra gröningarna Emmy och Emilia gjorde fina inhopp.

Mer detaljerat än så kan jag inte skriva eftersom jag lider av match-demens, men jag minns det som en match som snabbt var över,Sofia och Pallan som agerade ass-coacher idag hade väldigt fina blusar på sig, förstadomaren hade odlat ett redigt skägg och publiken var pålitlig som alltid!

Grrrryyymt taggade är vi på fler matcher!

pusshej /fm #8

Kommentarer


Kommentera inlägget här: