NvK

Say whaaaat?

Kategori: Representationslaget

Just ankommit till Stockholmcentralstation. Om ett tag ska vi Ulla vidare till Vallentuna där vi ska käka lunch o börja tagga inför säsongens sista match! Just det, ni hörde rätt. SISTA match! Kl 2 tror jag att den ska spelas, så ni kan ju hålla tummarna för oss utimellan skidorna också. Eller va ni nu ska göra idag!
Iallafall vad jag tänkte med det här inlägget var att gå ut med en liten anklagelse. För vad är det inte jag ser när jag kommer till centralen om någon som har stulit min specialdesignade väska?! Helt sjukt. Borde gå o knäppa HEN på näsan o säga fyskäms eller nått.. Undra ifall han har mina skor och knäskydd också, för då gåre illa sen idag..

Skämt åsido! Tyckte bara att de va lite kul att de finns fler med detta härliga smeknamn. Även om det mest är jag själv som kallar mig det... Aja, de kom no nått fler ilite roligare inlägg sen idag. De här får duga för nu. Klockan är ju trots allt 9 på en lördagmorgon!
// gissa vem om inte G-SON!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: