NvK

Den som väntar på nått gott..

Kategori: Representationslaget

..väntar sannerligen aldrig för länge!
Nu vare tame tusiken dags för en vinst, o de fick (tog/förtjänade) vi också! Superdupernajs me lite nya fräscha poäng såhär på vinterhalvåret. Gööött!
3-1 blev de iallafall, för er som undrar. Va setsiffrorna blev vet jag inte riktigt, huvudsaken är ju ändå att vi vann tycker jag!
Om nån känn att den vill fylla på me lite saker från matchen så får den gladeligen göra de, för he iiiis ja rent int göra! En sak jag kan säga som jag däremot kom ihåg är att Jonna, mycket välförtjänt fick bästespelarpriset. Maagiska grejer gjorde du idag!!!:)
Kikar ni in på bloggen imorrn kan ni räkna me att bli lite avundsjuka. Halva laget ska nämligen få fara på ekospa och mojsa på! Lite bubbel(i pool alltså), infrabastu, vanlig bastu, massage och allmänt chill. Jag är en av dom lyckliga som ska dit imorrn, och en sak är säkert. Jag ska njuta så mycket som bara jag kan! :)
/fiameknuff #10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: