NvK

Viiinst!!

Kategori:

3-1 mot Jomala!
Vi började starkt, full gas och minimalt med misstag. Tappar dock lite i mitten av setet men lyckas avsluta med 25-16. Andra set börjar inte alls bra, mottaget funkar inte och vi gör inte poäng när vi borde, slutar med 18-25. I tredje set får Malina till riktigt bra servar och anfallet funkar bättre vilket resulterar i ett starkt 25-5. I fjärde och sista set håller vi hyfsat hög nivå, några svackor men vi lyckas bryta dem ganska direkt. Slutar 25-16 och härliga 3 poäng! Bästa spelare gick till Johanna "glommers" Wikberg som dundrade på riktigt bra på kanten!

Så nu sitter vi på färjan igen och har just njutit av en härlig lunch, nöjda med dagens poäng. Nu blickar vi framåt och laddar om för matchen mot Rissne imorgon kl 12:00.

Ssscore

/Petra

Kommentarer

  • Sara säger:

    Bra jobbat brudar!!! Jag höll på falla från stolen när jag fick slutresultatet via sms från Ann. 25-16,18-25, 25-5, 25-16 (eller hur det nu var) var siffror jag trodde ni förlorat med! Så jag svarade Ann med ett antal svordomar att det inte kan vara möjligt att ni skulle förlora 3:e set med 25-5!! Vilket ni inte gjorde heller!! :) skönt att få upp pulsen lite på lördagsförmiddagen även om jag inte följde på resan :) Lycka till mot Rissne imorgon nu!!

    2012-10-13 | 17:08:41

Kommentera inlägget här: