NvK

Tokigheter!

Kategori:

Här är en bild från en träning förra veckan. När vi skulle samla ihop bollarna då träningen var över, upptäckte vi att en boll hade hamnat uppe vid ett fönster och hölls fast av en stålkant. Vi började med att försöka kasta bollar så den skulle knuffas ned. När inte det gick började jag (Johanna) klättra upp efter ribbstolarna för att kunna komma närmare och få bättre sikte. Det gick inte heller. Då klättrade Sofia upp bakom mig och höll fast mig så jag kunde peta lös den med mätstickan! Till söut hade vi alltså räddat den stackars höjdrädda bollen.

Som tack för att Sofia hjälpte till och såg till att jag inte föll, slog jag till henne i ryggen med pinnen. Syns på bilden till och med tror jag. Så, tack så mycket Sofia!

/Johananans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: