NvK

Paulina Forsberg #5

Kategori:

Ebba PAULINA Felicia FORSBERG men även kallad "Pallan".

Ålder: 17år

Längd: 177,5

Position: Center

"kort" om: Är en hypergrym brud i sina bästa år som är blond och blåögd, vilket som säger mkt men men...
Bor i Norsjö med mamma, pappa och bror har även en pojkvän som jag tillbringar fritid och nöjen med.
Går även på industriprogrammet i Norsjö. Gillar att idrotta och hitta på saker och har mkt svårt att sitta still. Är alltid glad! Elr förutom då ja ä sur , är även lite borta men lika bra må ja för de och även andra ibland.
Jag är även en hejare på att ställa frågor, som antingen är mkt logiska elr helt och hållet ologiska :) och när ja väl kommit igång med att prata ä de kört, för då slutar jag aldrig så good luck om du möter mig! Och du kommer veta vem ja ä när du ser mig! Går inte ta fel:)

Synliga visdomständer: Har jag ännu inte fått, men de kommer väll med tiden som alla andra saker gör!

Operationer: Nog är jag en som är förföljd av skador,otur och liknande men har faktiskt aldrig opererat mig! Tro de eller ej!
Men har brutit ett och annat..
Höger arm, vänster arm, haft en spricka i foten, brutit vänster lillfinger, och näsan och stukat ett och annat!;)

Idol: Tror nog att jag inte har någon idol men när ja va liten (3-5) va de väl v.ä.n.n.e.r elr nå sånt typ. Annars så kan ja säga ja ser upp till en och annan men någon "fast" person är de inte, elr pappa lite extra.. Å mamma.... Å brorsan:)

Adrenalin kick (volleyboll): Varje gång man slår in någon boll så får man en extra kick och extra energi men som mest var elr har varit på sm när de är någon spännande match elr vinst typ, men i år hoppas jag på någon riktigt stor!! Har även fått ett hetare temperament bara så att alla vet! Kan komma något skrik då och då så bli inte förvånad!:)

Dold talang: Kan ja tro ä att jag säger saker innan ja tänker, och funderar på saker som ingen annan tidigare tänkt på å kan komma med en fundering ungefär när som helst. Aja någon annorlunda bland oss alla på jorden skadar inte, och jag råkar vara en av dom såååå.. Lev me he!;)

Sånt som ja älskar utöver volleybollen är att köra skoter, mixtra och skruva me farsegubben i garaget! Ja gillar även att umgås me Robin (min pojkvän) och vänner och hitta på nå riktigt kul, som att köra skoter någerst å grilla. Sen så gillar ja jakt och fiske, även jäklas me brorsan å va me familjen.