NvK

Emelie Hjelte #6 Libro

Kategori:

Namn: Emelie Carolina Hjelte

Ålder: 18år den 7 november!! :D

Längd:179,5

Position: Den högljudda säkerheten i baklinjen, Libro

Om mig: Två identiskt lika syskon (känner mig som en utbyting), en mamma och en pappa är min familj. En typisk a-person med höga krav på sig själv och ständigt något på gång. Pluggar sista året på gymnasiet, barn och Fritid i Skellefteå.

Visdomständer: 2 fullvuxna och 2 är på god väg

Operationer: Två stycken(höger och vänster knän) men desto fler sjukhusbesök.
Läkarna funderar extra länge om de ska ge röntgen eller inte eftersom jag är uppe i så många att de kan vara skadligt för min kropp och läser min journal med kommentaren:
-"Oj... Du har aldrig funderat på att börja spela schack eller liknande?"

Idol: Den svåraste av alla, skulle säga mina föräldrar men det går nog mer under förebilder

Största adrenalinkicken i volleyboll: komma in i hallen på hemmamatcherna när hela hallen kokar

Dolda talang: jag kan vicka på öronen

övriga intressen: umgås med människor och sport i allmänhet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: