NvK

#2 Malina Fransson

Kategori: Representationslaget

Namn: Alice Beata Malina Fransson

Ålder: 17 år

Längd: 178 cm

Position: spiker

Kort om: jag är en sprallig tjej i sina bästa år med mycket temperament, går på Norsjö gymnasium och bor även i egen lägga vilket innebär att jag gör allt själv;-)

Synliga visdomständer: NOLL! sad but true

Operationer: har tagit bort mina dåvarande gigantiska halsmandlar, har även blivit nersövd för att slita ut några tänder även om de int räknas som en operation riktigt så var jag ändå så våglig att he den där masken över mitt face när jag va så liten så de är värt att nämnas!

Idol: farsgubben

Största adrenalinkicken i Volleyboll: Att dunka in en boll och motståndarna int ens ha en chans att kunna ta den.

Dold talang: att prutta med händerna

Andra intressen än Volleyboll: shoppa, sova, snowboard och sport överhuvudtaget är alltid kul att få delta i!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: