NvK

#12 Erika Lindberg

Kategori: Representationslaget

Ålder: 17år 4mån

Längd: 185cm

Position: Center

Kort om mig: oJag är bor i Norsjö och har bott där hela mitt liv, förutom dom 3 första dagarna som var på skell bb. Jag går på Norsjögymnasium, industriprogrammet inriktning trä. Min familj består av en mamma och pappa och mina 2 syskon (en syster och en bror).

Synliga visdomständer: 1 tror jag

Operationer: Blindtarmen,öronen (opererat in rör), höger öra (va nästan döv), opererat in en liten EKG sak, sytt överläppen.

Idol: Har ingen idol, ser upp till alla!

Adrenalinkick (volleyboll): Få till en riktigt bra spike!
Dold talang: Att jag kan somna riktigt snabbt nästan vart som helst.

Andra intressen: Att göra ingenting, lyssna på musik, spela spel, umgås med familj. Tycker även de är kul att sjunga och dansa men är rätt värdelös på de :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: