NvK

Miniavslutning på källan & queen of the court

Kategori: Allmänt

På måndagskvällen samlades laget på busstationen för att få avnjuta vårt pris som vi vann på newbodyförsäljningen. Nämligen en kväll på källan med bad, bastu, goheter o massa mys!
Hej på er alla därute förresten! :)
Felicia var nöjd med att få bada lite..
och det var även vi andra!
Efter att vi fått bada av oss lite smuts var det dags för vår lilla "prisutdelning" eller vad man ska kalla det. Oxh alla var spända av förväntan! typ..
Emelie fick ett diplom för att hon blev framröstad som årets kompis!
Louise blev utsedd till årets överraskning/utveckling!
Och Petra blev röstad till årets spelare. Tror jag.. Nått sånt iallafall! :)
Tack till alla er som köpt newbody från oss och även från de andra försäljarna från klubben. Utan er skulle vi inte ha fått fara till källan! :D
'
'
Nu byter jag ämne litegrann...
Under de tre senaste veckorna som varit har vi haft en queen of the court turnering, som ni kanske redan visste. Och igår(tisdag) avgjordes den! Vinnaren blev Malina på 21 poäng! Och jag(sofia) blev tvåa på endast en poäng efter, men ja är int bitter... Iallafall så måste jag säga att alla som varit med har jobbat på skitbra och det har varit jättekul! Men nu till veckan börjar SM-träningarna igen för U19 och U21, U17 är redan i full gång och där är det bara drygt två veckor kvar tills själva SM:et i Göteborg är. U21 däremot spelas i Katrineholm(?) sista helgen i april, och U19 i Gislaved i mitten av maj. Då gäller det, och jag tror att jag talar för alla när jag säger(eller skriver..) att vi alla är supertaggadee! :D
Hursomhelst togs det en hel del kort på queen of the court, och måste ju ni också få ta del av!
Såja, nu vare slut för idag. Borde nästan få en applåd för att jag la upp bilderna relativt snabbt ändå.. men aja, de få bli en annan gång ;) Hare!
// paparazzi #10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: