NvK

Vem blev queen of the court?

Kategori: Allmänt

hej på er!

Upppdateringen.. jag vet. Men jag har faktiskt nått att skylla på! När jag för en gångs skull har tid och ork att skriva så funkar internet bra de första 3 minuterna. Bilderna laddas upp fort och allt flyter på. Sen börjar det ta typ 100år att ladda upp bilder och kort därefter försvinner internetuppkopplingen helt. Och självklart när jag inte har tid att blogga så funkar allt skitbra.Vilket leder till att blogginläggen aldrig skrivs. det har ju även varit lite problem på sidan med hackers o.d. så jag tror att man hur som helst inte har kunnat vara inne på bloggen. I alla fall inte jag..

 

Men i alla fall, slut på bortförklaringar åter till ämnet. För några torsdagar sen så hade vi lånat in lite folk och drog igång en vanlig hederlig liten queen of the court-turnering! Självklart var kameran framme, och det blev otroligt fina bilder! Eller ja.. bilder i alla fall.

 

och här bakom mig syns även min medhjälpare (kan vi kalla det), Linus Nilsson! :)

och hennes svenskalärare var...?

den här tavlan mina damer och herrar var inte att leka med. det var siffror all over the place! inte konstigt att de blev bökigt inni huvet... men som tur var så hjälpte folk mig att räkna om alltihopa. tack för de!

Julias sadface efter att gått med förlust i varje match. (dock endast vid den tidpunkten!)

så här glad blev johanna då hon fick veta poängställningen!

1:a Johanna Wikberg, på imponerande 44 poäng!

2:a Rebecca Gustafsson, tätt efter med 39 poäng.

3:a Jonna Nilsson, på 19 poäng.

Och resten kan vi kalla glada fyror! :)

 

SKETABRA SLIT allihopern!

 

 

Kan ju även passa på att lägga ut några bilder från då va var i Jomala och spelade sist…. För typ hundra år sen. Men de kommer ju i alla fall någon gång!

Och eftersom att tomas redan har skritvit om det så ids jag inte göra det också. Lägger bara in några bilder som ni kan roa er med att kolla på! :)

 

 

tomas "kräks" i en soptunna av pallans tydligen oätbara macka!

den här maskinen var inte att leka med vet ni! först fattade jag inte vars jag skulle stoppa pengarna, sedan försto jag inte vars man skulle trycka osv... och till råga på allt trodde jag att den stal en hel 10:krona av mig! vilket den givetvis inte gjorde men vad skulle jag veta. pallan kom då till undsättning och tryckte på en magisk knapp, då ploppa min peng ut igen. Hallelujah-moment! (stavning..)

hur många bussar kan man va på en bro egentligen?!

 

.

.

 

när folk sover ska man ta kort dom! för tt de är snällt! typ...

även när folk låtsas sova..

den här bilden alltså... spelar som ingen roll vem man kollar på. alla är som lika... fina...

okej, vi vet att Norsjövolley kan va lite svårt att stava men... hallå?! ;)

smuuuurfarna is coming to town..

Alla är superduperglada efter en gööörgo vinst me 3-1 på Åland!

och till helgen bär det över havet igen. nu hoppas vi dock att vi har trippelkollat biljetterna så att vi tar oss dit utan hjärtinfarkter!

och efter helgen lovar jag att vara lite halvsnabb med att lägga ut bilderna som kommer att tas!

// Sofia G-son

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: