NvK

Nyheter för gluten och laktosallergiker!!

Kategori: Allmänt

Hej igen! vänj er inte vid att det kommer att bli 2 inlägg per dag nu, detta var nog bara en "once in a lifetime". om man tänker på hur uppdateringen har varit senaste året...
det jag ville säga i detta inlägg var att succékakorna NVK-rutorna är tillbaka iår igen. och är nu även gluten och mjölkfria. bra va! bara för att man ha en allergi ska man ändå kunna gå och se volleyboll OCH få äta av våra jättegoda bakverk. och jag tror och hoppas att ni alla håller med mig i den frågan! :)
skillanden är att glasyren till de gluten och laktosfria NVK-rutorna är rosa istället för vita. så håll utkik, och jag hoppas att de smakar!!
Mumms.... :)



// G-son igen.. :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Magiskt! Jag skulle komma även utan kakorna, men nu blir jag extra taggad.:)

    2011-11-18 | 20:26:08

Kommentera inlägget här: