NvK

Inflyttningsmiddagrundvandring.

Kategori: Allmänt

För några veckor sedan hade 3 av oss i laget inflyttningsmidag. Båda Felicia, Malina & jag (Johanna) har som sagt flyttat, så vi bestämde oss för att bjussa laget på lite god mat och en trevlig kväll!

Kvällen startade hos Malina, där det bjöds på förrätt bestående av rombom, kex, och fördrink. Vi vill dock förtydliga att det är fiskrom och inte något annat.

Efter förrätten drog vi vidare till Norsjövallen, till mig (Johanna, again). Där bjöds det på varmrätt; Chiligryta med älgkött, ris och sallad. Eftersom det inte fanns sittplatser vid bordet för hela laget, fick de äldre stjärnorna sitta i köket och yngre stjärnorna sitta vid vardagsrumsbordet. Inte gick de någon nöd på oss inte! Eller ja, Malina verkar inte vara helt nöjd...

Efter varmrätten drog vi in till Norsjö igen, till slutstation Felicia. Där dök tränare Tomas upp, inte ville han missa efterätten! Felicia bjöd på varma hallon, Kiwi & banan + smält vitchoklad och glass. Att bara tänka på det gör så att det vattnas i min mun.. Mums! Vi såg även Idol och lekte en musiklek. Resultatet har försvunnit från mitt minne, vilket kanske innebär att mitt lag inte vann, men det kommer jag som sagt var inte ihåg.. Rebecca A hade dessutom en hel del systemlekar på lager, vilket höll på att göra vissa av oss galna...

 

Så, det får duga. Nu valde blogg.se att inte samarbeta med min iPhone, så inga fler bilder denna gång. Men kort och gott; Vi hade en jättetrevlig fredagskväll med god mat och mycket skratt. Det får göras om!

 

/#9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: