NvK

Bilder från förra helgens bravader och ännu längre tillbaks i tiden...

Kategori: Allmänt

Nu var det ju så att i helgen så samlades vi en hel hop volleyboll-glada människor i sporthallen för att ha en liten turnering kan vu ju kalla det. Och då fick tomas i uppdrag att ta kort, vilket gick sådär.. hans minne kanske är bra men kort? (haha...) men det blev i alla fall några kort, lite suddiga och snea kanske. men de må då va!
Så här får ni lite bilder från helgen!! :)
Och nu när jag lix är igågng kan jag passa på att lägga upp ett par bilder som togs sist vi var på bortamatch mot Solna och Rissne. Det var ett tag sen jag vet, skäms på mig!! Men bättre sent än aldrig tycker i alla fall jag, så här kommer ännu fler bilder.
.
Alla var vi glada och impade över kaffe/choklad/allt-möjligt-egentligen-maskinen som fanns på flygplatsen i skellefteå, som dessutom hör och häpna var gratis! men mest impad var nog petra. eller så var hn bara impad över alla killar från skellefteå aik som satt och väntade med oss på flygplatsen.. kändisstarkt vare där kan ja lova, både vi och aik. shit alltså!!vad mer som hände vid kaffeautomaten ska vi inte prata om!
* what happens at the kaffeautomat stays at the kaffeautomat!
In das Auto påvåg till Solna!
Här talar nog bilden för sig själv..
Till laget skulle vi köpa matchande mössor, fast vi kanske egentligen skulle ha haft matchande öronmuffar. vad tror ni om det?
På något vis var det nån som fick ett löv i maten, rätta mig nu om jag har fel men jag tycker mig minnas att det var johanna som fick det i hennes pastagegga? det blev i alla fall en hel del hostande och kraxande och tillslut kom denna lilla grej upp! Solnabr har visst inte förstått att löven ska sitta i träden och inte vara i maten!..
Och självklart ska det tas bilder när man äter, både det ena och det andra!
Lite tips på hur man kan inreda ett badrum. Varning, ej för känsliga näsor!!!!
Laget sett nerifrån i den stora rulltrappan..
laget sett uppifrån i SAMMA rulltrappa. nu förstår jag om ni tänker : "men först var hon ju där nere, och nu är hon däruppe och tar kort.. hur hände det?"
förklaring: jag sprang.. jag sprang och sprang och sprang i den vanliga trappen bredvid rulltrappen, tllslut var jag ikapp och förbi till och med! men då tog mina krafter slut, så dom körde om mig igen.. * ett tips: spring aldrig i en vanlig trappa när det finns en som kör av sig själv bredvid!
i och med detta är det slut för den här gången. men jag hoppas att vi ses i sporthallen på lördag när va matchar mot Solna!!
*******Matchstart kl 15.00!*******
// G-son :)

Kommentarer

  • JW säger:

    Correction: Det var absolut inte jag som fick lövet i min utomordentligt goda pasta gorgonzola. Det var Tomas, som satt bredvid mig och hostade i 10 minuter, som fick lövet i hans lasagne. Och om jag förstod det rätt, så var ett blad från en krydda och inte något björklöv som flugit ner i den där källarrestaurangen och in i Tomas mat..?!

    2011-11-16 | 23:14:14
  • G-son säger:

    jamen okej då vart de fel, de va tomas då gott folk! tänkte att de var du eftersom att vi var partners in crime den gången, och du satt nära mig.. angående lövet så var jag kanske som tomas brukar vara inte nog tydlig med ironin.. :)

    2011-11-17 | 15:50:45
  • Jw säger:

    Hahaha ja, det kommer nog alltid vara lövet ändå när vi snackar om denna incident ;)

    2011-11-18 | 14:30:22

Kommentera inlägget här: