NvK

VINST!!

Kategori: Allmänt

Seriepremiär och vinst för NVK! Det satt riktigt bra. 3-1 blev slutresultatet.. Första setet dominerade vi och tog hem med stor marginal. Har tyvär inte exakta siffror framför mig. Andra set kom Örebro igång men vi höll fortfarande i taktpinnen och höll i press i servarna. Tredje set tappade vi mot slutet och Örebro tog det med siffrorna 26-24. Sista setet började sådär. Men vi kom tillbaka och fick ta hem setet och därmed matchen. Mycket glada över våra 3 poäng for vi på en restaurang för att få i oss lite mat. Tydligen var Tomas hungrigast av alla för han hann roffa åt sig Julias mat ( Julia har haft en tuff dag) men det löste sig.. Nu sitter vi på tåget mot Falköping och inatt ska vi sova på ett vandrarhem där. I morgon möter vi RIG klockan tolv. Håll tummarna för oss!!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Snyggt jobbat tjejer! Kör hårt imorgon också. Jag är INTE förvånad att Tomas åt upp Julias mat. Det går utför med coachernas hyfs när inte jag är med märker jag! ;)

    2011-01-08 | 21:48:07
  • julia säger:

    helt ärligt så åt han inte upp min mat.. (det sägs ibland lite för mycket i bloggvärlden). Som tur var så hade han inte hunnit börja äta ur den så jag fick tillbak maten, helt orörd :D

    2011-01-10 | 16:19:58

Kommentera inlägget här: