NvK

Bildbomb Ljungby - Malmö.

Kategori: Allmänt

Hejhopp, nu kommer den efterlängtade bildbomben. Bilderna är tyvärr inte vända rätt eller är i någon speciell ordning, men de få gå ändå. Titta o njuuut!!!!
pallan lyckades på något vis slå sin armbåge i dörren. minen i hennes fejs gör mig  övertygad om att det gjorde ganska ont!
tomas posar med julias bästaspelarepris.
patrik är trött..
detta är en bild på tomas som liten! (eller så är bilden tagen ffrån en kupétidning..)
louise och rebecca kollar namnsdagar i  almenackan, och pallan vet jag inte riktigt vad hon gör. hon ser lite irri ut  iaf ;)
detta är, tro det eller ej en biskvi! det är såhär dom ser ut efter en halv dag inlindat i ett papper i en jackficka..
resultatet av snabba huvudskakningar och läppvibrerande(?) kan se ut ungefär så här..
malina är jätteglad..
det är även rebecca.
en kanonfrukost på scandic i Malmö, och jag tror att all mat bara tillhör 4personer..
jag gick in i vad jag trodde var damernas badrum, för att kolla om det fanns någon ismaskin. när jag kom in så såg jag till min förskräckelse att det fanns pissoarer där inne. oops, fel toa..!!
rebecca inne på rätt(!) toa, inne i vårat lyxiga hotellrum.
malina och hedvig posar lös med några stenklumpar(?)
petra ger en vad jag skulle vilja kalla "peddo-blick" ;)
malina och johanna ville från en början inte följa med oss andra, så de gick ut genom en annan dörr. sen kom de på att om de inte skulle följa med oss så skulle de missa hotellfrukosten. vilket fick dem att snabbt komma tillbaka..
en av alla kakor som åts i helgen..
en till kaka..
rebecca a åt sushi till middag, det tyckte hon var jättegott. vilket förklarar den fina minen..
rebecca vill visa upp sin näsa igen, dock utan snorbubbla i.. ;)
fika-tajm!
lina var också jätteglad i helgen, förutom när hon på bilden nedan hade trampat fast ett toapapper under skon.
vi åt lunch årets lunchställe i ljungby. ganska bra koll på maten hade dom, förutom att det kan ha varit så att den "glutenfria" såsen rebecca g fick, kanske inte var helt glutenfri. koll på deras eget hemmalag (som det dessutom satt en bild på bredvid kassan), hade de inte! de frågade om vi var ljungby..
ännu mer kakor..
johannas kaffe och kaka för 20:- och på bilden nedan, tomas kaka och kaffe för.. ja låt oss säga 50:-? men han var glad ändå, för de hade ju faktiskt frågat så artigt vilken varm dryck han ville ha..
malina och rebecca posar med handen på huvet, det ör inte hedvig och louise..
louise satt uppe på kvällen och spelade kort med hedbig och julia, kan ha att göra med varför hon ser så trött ut på nästa bild..
julia valde att inte ha några byxor alls, lina valde att sätta dom på huvudet!
fika-tajm igen. och ja, vi äter inte bara när vi far bort, vi spelar faktiskt volleyboll också!
pallan är glad över att det snöar, då kan hon gräva en snögrotta sen. lina gillar inte snö..
johanna hon.. sitter där!
pallan hittade äntligen åt sin "borttappade" mössa. men i själva verket var det rebecca a som hade snott den :o
trots varningarna om ficktjuvar åkte lina dit ändå.
jag och malina leker arga leken..
det tycker tomas är jättekul!
rebecca är glad och malina är.. sig själv!
och vi avslutar med vackra(?) närbilder på allihopa.
ojojoj så fina vi är, eller hur! så fina att ni måste komma titta på våra nästa hemmamatcher 11 och 12 februari!!
lite citat från helgen:
paulina till mig när hon titta i min kamera:
- oj vad jag är med på många kort, jag är ju som en kameralins..
- paulina, du menar väl linslus?!
-justja...
rebecca till paulina:
- vill du ha lite prickigkorv?
- nä, jag mår bra!
tomas till malina (vi sitter och ser handboll):
- handbollsdomare är kanske nått du borde satsa på malina?
- vadå, ska jag inte satsa på volleyboll?
johanna till malina (även jag är med):
j - malina jag drömde om dig?
s - jaha en mardröm?
j - jo, ja drömde att du döda mig.
m - o va bra!
vi satt några stycken och pratade om olika dagar, t.ex. kanelbullens dag. då sa pallan:
- hedvig, finns det ingen "hedvig-dag"?
- nää.. men det finns hedvigsoppa!!
paulina till petra:
- va ha du för nått i din sallad?
- bulgur.
- va, purrpurr?
- nä, bulgur.
- pulgur?
- BULGUR!
- jaha, va är de för nått?
nä nu is ja int mer. för att sammafatta allt så ha vi haft jättekul ihelgen, folk har sagtknasiga grejer, o gjort knasiga grejer. men det är så det ska va! nu laddar vi med många bra träningaroch lite sm-kval/vila sen snor serien och då är det dags att visa vart skåpet ska stå!!!
// paparazzi #4

Kommentarer


Kommentera inlägget här: