NvK

lite bilder från förra bortahelgen...

Kategori: Allmänt

rebecca njuter av den goda maten från donken.. eller?
malina vill leka arga-leken, men ingen ville va me. vilket gjorde henne ännu mer arg..

rebecca a råkade ut för en liten incident...
vet ej vem mannen på linas vänstra sida är, men han verkade då iallafall vara glad över att få vara med på kort! :)
i
johanna fortfarande lite sått irriterad på donken-blomdinen.. och en überglad hedvig!
mitt i en vild disskussion skulle lina säga "kryphål" (ingen aning varför), vilket förklarar den fina minen..
jag måste få säga att ja är lite småstolt över mig själv nu! jag fixade de här alldeles själv, och med tanke på mina datakunskaper så är det ett mirakel!!
efter nästa helg så kommer det troligtvis ännu mer bilder, så håll utkik!! :)
// datakungen sofia:)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Alltså jag är fortfarande lite upprörd över den där tjejen. Det var som så synd om henne.. så tafatt lixom och skulle måste jobba på ett sånt där hektiskt ställe. Och det var nästan ännu mer synd om henne då man insåg att hon var tvungen stiga upp typ 1 timme tidigare än sina medarbetare för hon var tvungen fixa sig.. Stackars tjej..

    2011-01-18 | 22:01:13
    Bloggadress: http://johannawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: