NvK

bilder säger mer än ord...

Kategori: Allmänt

äntligen framme, och tack vare internet på det fina hotellet så blev det en några små bilder dagen till ära.
alla i laget njöt av donkens härligheter efter ankomsten. lägg märke till att nästan alla har en mcflurry. förutom johanna som jag tror köpte en paj, tomas som köpte en sundae, och jag som köpte förmodligen världens största muffins. o aron som bara höll sig till själva maten!
hotellet hade till allas glädje en ismaskin!!
emelie var jättaglad över att få följa laget på ännu en oförglömlig resa..
julias kommentar till denna bild: " åh, nu tror jag att jag blev ganska snygg" sedan såg hon kortet. hon ändrade sig ganska fort.
även denna gång, trots varningarna kunde rebecca inte undgå ficktjuven som härjade på centralen..
nu taggar vi inför morgondagen!! :D
// lilla g-son

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha, jag har en hel del "sovarpics" på Johanna och hon ser ut exakt likadan på varenda en :D

    2011-02-26 | 19:55:10

Kommentera inlägget här: