NvK

värsta grejen!!

Kategori: Allmänt

Var bara tvungen att skriva detta... jag (sofia) gjorde nått historisk idag, och ni kan aldrig ana vad! .
.
.
det var efter träningen, jag och rebecca var de enda som var kvar. vi är nämligen dusch-kompisar och duschar i sporthallen efter träningarna. (då hon inte sviker mig...;) ) ja i alla fall så tog jag bort tejpen från mina fötter och kastade först den ena tejpklumpen mot sopkorgen. och tänk er detta: den träffade! lyckan vid den stunden var sååååå underbar! tejpklumpara som jag brukar kasta mot sopkorgarna brukar allt som oftast studsa på väggen och sedan fara in i rebeccas grejer som hon ostrukturerat brukar lämna på golvet... fräscht va?! men hur som haver kan ni tänka er min förvåning när jag dessutom prickade sopkorgen med den andra tejpklumpen. otroligt!! detta var nog en once-in-a-lifetime grej som just hände så jag var bara tvungen att dela med mig av detta stora ögonblick!! :D .
.
.
inte så värt blogginlägg de här inte, men är dock ett blogginlägg! ett till inlägg med bilder och berättelser från helgen VINST MOT JOMALA, ja ni hörde rätt! vi dängde dom!! (om ni nu inte redan har läst norran, kollat forumet osv och visste om det..) 3-1 och 3 schöööööna feta päng tog vi! en poäng till och vi har en säkrad plats inför allsvenskan som spelas efter jul. därför är det ju jätteviktigt att just DU kommer och hejar på oss på lördag när vi återigen möter jomala, fats nu på hempmalan. kl 14.00 i sporthallen. vi ses!! :)
// sofa G-sn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: