NvK

Funderingar från en kontorsstol

Kategori: Allmänt

I helgen var vi till Finland och spelade volleyboll. På vägen dit tävlade vi lag bilen mot lag bussen. Det var mycket roligt! Speciellt eftersom lag buss vann (jag åkte buss). Musikleken med intron var hur svår som helst, om jag hade varit ensam hade jag nog klarat två stycken. Men som tur var åke Rebecca buss och hon var som ett uppslagsverk! Även på hemvägen tävlade vi, den tävlingen vann bilen (helt otippat - ungefär som att Olov helt plötsligt skulle börja stava Olof itsället). Roligast var "Humpa"! För den som inte vet vad det är: fråga Anders. 
 
Igår var det förhoppningsvis full fart på träningen. Vad vet jag? Jag var hemma sjuk. För att försöka se det positiva i det eländet så kan jag meddela att lagmedlemmar att jag nu är ett levande musikbibliotek.  Jag brukar vara sämst. i alla musiklekar. Men för att råda bot på detta så tillbringade jag min sjukdag på soffan framför tv:n där jag med jämna mellanrum försökte se på och lyssna till musik. Just det momentet gick jättebra att sedan memorera gick lite sämre.

Resten av finlandsäventyret hoppas jag någon annan rapporterar om.

/Sofie

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Roligt att lagäldste också får vara med på ett hörn och blogga erfarenheter:)

    2008-09-03 | 19:30:07
  • kakan säger:

    sofie du var ju kingen på musiktävlingen;) grymt impad asså!

    2008-09-04 | 09:42:47

Kommentera inlägget här: