NvK

Jag har hört ryktas...

Kategori: Allmänt

...att veckans träningar kommer att vara fyllda av energi!

Svenska cupen väntar till helgen och då får vi dessutom in Kerri och Miyuki i truppen. Spännande är bara förnamnet.

Gårdagens träning i gymmet visade på äkta power. Isa och Evelina dominerade som vanligt. Så här kan ett samtal i gymmet låta:
Sofie, står vid bänkpressen: Jag gillar inte att träna med Isa och Evve, dom är så starka och jag tar bara flugvikter.
Sara: Vad menar du med det? Du brukar ju träna med mig och vi brukar ju typ ta samma. Så då är jag inte stark?
Sofie: Jo, men bara lite mindre stark...

Efter träningen fixade vi i en av lägenheterna på Kronan som antingen Kerri eller Miyuki ska bo i. Hoppas dom kommer att trivas!

Kommentarer

  • carris =) säger:

    vet du, det har jag med hört ?

    2008-10-14 | 20:55:36

Kommentera inlägget här: